Ute & Inne lista

Inne:
Nitar: Nitar på kläder och smycken är sjukt snyggt. Även stickat, vem kan ha missat det liksom?
Idol: Det säger ju sig själv, vem sitter inte hemma en fredag kväll och kollar på Bagge istället för att gå ut å festa?
Facebook: Iallafall min bästa vän, hur kan man vara INTE ha facebook undrar jag...


Ute:
Fjortisar: I för sig är inte det en nyhet, fjortisar har väl aldrig varit på en inne lista direkt?
Prinsessans Victorias bröllop: Kan ingen betala mitt bröllop också eller?!
Svininfluensan: Om man tänker såhär, egentligen borde svininfluensan vara på innelistan eftersom det är ju sjukt inne just nu. Inte på ett bra sett direkt, men ja ni förstår väl? Annars är ni ju blonda!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha fasiken kan svininfluensan vara inne? HAHAHA! Jag dör :D

2009-10-06 @ 21:04:23
URL: http://iinteprecislika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men lilla vännen, dö inte :)

2009-10-06 @ 21:10:21
URL: http://weareretards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0